Máte-li webové stránky už nějakou dobu nebo podnikáte online, jistě jste se s termínem SEO již setkali. To ale neznamená, že mu rozumíte. Nebojte se, nejste sami. Jde o poměrně specifickou část online marketingu, kterému do hloubky rozumí skutečně jen lidé, kteří se touto prací zabývají každý den. To je hlavní důvod, proč byste se měli při realizaci obrátit na ně.
Ať už se rozhodnete pro agenturu, freelancera nebo svépomoc, měli byste vědět, o čem je řeč, jak se optimalizace provádí a co je její součástí. Věc číslo jedna: vše je individuální. Každý web je jiný, stejně jako jeho majitel a nabízený produkt či služba. Vždy k tomu proto musíte přistupovat velmi individuálně. Návod, jak na seo https://www.seolight.cz/mesicni-seo-optimalizace do detailu neexistuje, ale základy jsou pro všechny stejné.
Co to je a jak to funguje?
Search Engine Optimization zahrnuje veškeré aktivity, které vedou ke zvýšení návštěvnosti stránek, vyšší konverzi a lepšímu umístění ve vyhledávání. Jde přitom o výsledek tzv. organického vyhledávání, kterému uživatelé dávají přednost před placenou reklamou. Google vždy hledá kvalitní, relevantní a aktuální výsledky pro uživatele. SEO je tu od toho, aby mu poskytlo odpovídající obsah.
Tři základní body k úspěchu
K naprostému úspěchu samozřejmě vede dlouhá cesta a SEO nepřinese výsledky přes noc. Pokud se ale budete držet následujících tří bodů, máte dobrý předpoklad pro splnění svých cílů. Pokud teprve začínáte, kontaktujte odbornou společnost a nechte je nastavit a tvořit obsah alespoň v začátku. Poté to můžete zkusit sami. Nejspíš ale zjistíte, že se vám vyplatí předat práci odborníkům.
-
Buďte tzv. search engine friendly, tedy přátelští k vyhledávačům.
-
Budujte si kvalitní linkbuilding (získáte tím důvěryhodnost).
-
Vždy tvořte a publikujte jen kvalitní, zajímavý a přínosný obsah doplněný obrázky a fotkami s meta popisky.